Gezocht TIG lasser met ambitie!

Word jij enthousiast van werken met je handen, heb jij ambitie om deze beste te worden in je vak en zoek jij een job binnen een jong en dynamisch bedrijf? Dan zoekt Souverein Metaal jou!

Wij groeien en daarom zoeken wij een (TIG 75%) lasser. De beste worden in je vak, omringd met vak (idioten) en de beste begeleiding. Dit kan zomaar jouw job zijn. Jij ziet jouw werk het liefst terug in een eindproduct en je kan zowel enkele stuks tot kleine series vervaardigen.

Als lasser hou jij je bezig met het lassen en bewerken van onderdelen voor o.a. de machine(bouw). Je bent als medewerker onderdeel van een team van 10-12 medewerkers die graag samen voor de klant het beste resultaat neerzetten. De rol is niet alleen afwisselend en uitdagend maar we bieden ook toffe doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

🚀AMBITIES

De beste worden op het gebied van TIG lassen.

Van ons de fijne kneepjes leren en vast en zeker ons ook wat bijbrengen!

✅WHAT’S IN IT FOR YOU

• Een direct dienstverband bij Souverein Metaal
  • Goed salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Reiskostenvergoeding
  • CAO  Metaal en Techniek
  • Pensioenregeling
  • Wij investeren graag in de persoonlijke groei van ons team

💪WERKTIJDEN

Je werkt van maandag t/m vrijdag van 07:30 – 16:00.

🤩PAST DIT HELEMAAL IN JE STRAATJE?

Reageer dan via onderstaand formulier of mail je cv naar info@souvereinmetaal.nl of bel ons op 0294-414373

Reageren die je via onderstaand formulier of mail je cv naar info@souvereinmetaal.nl of bel ons op 0294-414373.

Neem contact met ons op.

Reageer direct op deze vacature